Ronnie Holmen 8 - Cutie 8 bomboane ciocolată 80G

login

Ronnie Holmen 8 - Cutie 8 bomboane ciocolată 80G

79.99 RON

Produsul acesta nu este momentan disponibil. Lasa-ti adresa ta de e-mail pentru a fi notificat cand devine din nou disponibil:

Cutie cu 8 bomboane de ciocolată rețetă proprie Chef Ronnie Holmen. Design scandinav și arome intense de ciocolată neagră cu mentă albă, ciocolată albă cu un cocktail de citrice, ciocolată cu lapte și umplutură de portocale, ciocolată neagră cu 70% cacao și ganache cu rom. Produs fără gluten sau ulei de palmier.

Durata de livrare: Livrarea prin curier durează, de regulă, 1-2 zile lucrătoare.


5009
Despre Xocolatl

Definiția luxului, Xocolatl este o marcă de ciocolată spectaculoasă, în ambalaje splendide, dezvoltată în colaborare cu chocolatieri de renume. Produsele Xocolatl sunt prezente în toate marile magazine de lux ale lumii, inclusiv celebrul Harrods londonez.

Xocolatl vine din superbul Christianfeld, Danemarca, un oraș inclus în Patrimoniul Mondial UNESCO, o destinație turistică extrem de populară. Păstrând vechea tradiție nordică a dulciurilor de excepție - să nu uităm că există o întreagă categorie de produse de patiserie numite „danish”, renumită la nivel mondial -  Xocolatl a dezvoltat o gamă de ciocolată uimitoare.

Cei trei factori care stau la baza acestui excepționalism sunt (1) respectul față de materia primă, măiestrie și tradiție, (2) îndrăzneala de a experimenta cu gustul, culoarea și forma și (3) un simț al umorului specific nordicilor, ancorat în tradiția daneză de a crea o atmosferă relaxată și de a se bucura de partea frumoasă a vieții.

Membru al Cocoa Horizons, Xocolatl utilizează în procesul de producție doar cacao din surse sustenabile.
  • 80G

  • Danemarca

  • Xocolatl

  • Zahăr, masă de cacao, unt cacao, LAPTE praf integral, frișcă (LAPTE), glucoză, îndulcitor (sorbitol), piure de mandarine, UNT, rom, zahăr invertit, piure de lămâie, piure de lămâie calamansi, piure de portocală roșie, concentrat de portocale, acid citric, ulei de portocale, izomalț, vanilie, emulsifiant (lecitină din SOIA), sare, regulator de aciditate (acid citric), ulei de mentă, ulei de portocale, ulei de lămâie, coloranți fără azoizi (dioxid de titan, curcumină, complex clorofilă-cupru, antocianină, spirulină, oxizi/hidroxizi de fier, cărbune vegetal), miere.

  • Pentru alergeni, vezi ingredientele cu majuscule. Poate conține urme de nuci și alte fructe cu coajă lemnoasă.

    A se păstra la loc uscat și răcoros.

  • Valoare energetică 2075 kj/ 496 kcal. Grăsimi 31.5 g, din care grăsimi saturate 19.0 g. Carbohidrați 45.9 g, din care zaharuri 37.0 g. Proteine 5.4 g. Sare 0.23 g.

  • 31.5 × 7.5 × 2.5 cm

  • 2022-07-31

Produse recomandate

x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 27 Ianuarie 2023
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.