Marie Antoinette - Ceai negru cu trandafiri 100G

login

Marie Antoinette - Ceai negru cu trandafiri 100G

84.99 RON

Produsul acesta nu este momentan disponibil. Lasa-ti adresa ta de e-mail pentru a fi notificat cand devine din nou disponibil:

O bază delicioasă de ceai negru cu petale de trandafiri, mere și esență de trandafiri de Versailles. Un buchet de arome delicate și proaspete, potențate de intensitatea ceaiului negru de Ceylon.

Durata de livrare: Livrarea prin curier durează, de regulă, 1-2 zile lucrătoare.


NINAS-03
Despre Nina's Paris

Povestea mărcii începe în 1672, atunci când Pierre Diaz, cunoscut drept „Magicianul aromelor”, a creat prima companie de profil, recunoscută rapid pentru produsele sale extraordinare. Foarte curând, Diaz a devenit furnizor al Curții Regale de la Versailles. Regina Marie-Antoinette era îndrăgostită de aromele sale, în special cele de lavandă și trandafiri.

Această relație apropiată cu regalitatea franceză, în special Curtea Regală de la Versailles, este extrem de prețuită și astăzi. A fost, de altfel, ideea din spatele Ceaiului Reginei Marie-Antoinette (Thé de Marie-Antoinette), unicul ceai din lume ce conține petale de trandafiri și mere proaspete din Grădinile Regale de la Versailles, mai exact din Grădina Bucătăriei Regelui (Le Potager du Roi Versailles).

Aceasta a fost creată în 1678, la solicitarea Regelui Ludovic al XIV-lea. Primul Fruitier a fost Monsieur Jean-Baptiste La Quintinie. Ideea din spatele creației era aceea de a furniza, tot anul, fructe și legume proaspete Curții Regale, astfel încât Regele să se poată bucura de căpșuni în ianuarie și sparanghel în decembrie.

Timp de 300 de ani, fără excepție, Grădina a aderat la principiile cultivării organice și naturale, astfel că astăzi, livada oferă fructe excepționale. De-a lungul timpului, Grădina a dezvoltat 60 de moduri diferite de creștere a pomilor fructiferi (candelabru, piramidă, etc.) incluzând, de pildă, aproape 200 de specii diferite de meri. Unică și extrem de valoroasă, cu o arhitectură neschimbată din secolul al XVII-lea, Grădina Bucătăriei Regelui a intrat în Patrimoniul Mondial UNESCO.

Nina's Paris este partenerul exclusiv al Grădinilor de la Versailles și singura Casa de Ceaiuri din lume care are dreptul de a utiliza florile și fructele Grădinii pentru produsele sale. Această expertiză unică, transmisă de-a lungul secolelor din generație în generație, reprezintă fundația colecției de ceaiuri Nina's Paris, cu arome 100% naturale, un univers al aromelor și parfumurilor sofisticate.
  • 100G

  • Franta

  • Nina's Paris

  • Ceai negru (Sri Lanka), petale de trandafir, aromă naturală de mere și trandafir.
    Arome 100% naturale. Proveniență Le Potager du Roi - Versailles. 

  • 7.5 x 13 cm

  • 2025-05-31

x
Close Cookie Setting

Setari Cookies


Cookie-urile sunt mici fisiere de text ce pot fi utilizate de catre site-urile web pentru a face utilizarea lor mai eficienta.Legea stipuleaza ca putem stoca cookie-uri pe dispozitivul dvs. In cazul în care ele sunt strict necesare pentru operarea acestui site. Pentru toate celelalte tipuri de cookie-uri avem nevoie de permisiunea dvs. Acest site utilizeaza diferite tipuri de cookie-uri. Unele cookie-uri sunt plasate de catre servicii parti terte care apar pe paginile noastre.

Ultima actualizare: 27 Ianuarie 2023
Necesare
Cookie-urile necesare ajuta la a face un site utilizabil prin activarea functiilor de baza, precum navigarea in pagina si accesul la zonele securizate de pe site. Site-ul nu poate functiona corespunzator fara aceste cookie-uri.
Preferinte
Cookie-urile de preferinta permit unui site sa isi aminteasca informatii care se modifica dupa modul in care se comporta sau arata site-ul, precum limba dvs. preferata sau regiunea in care va aflati.
Statistici
Cookie-urile de statistica ii ajuta pe proprietarii unui site sa inteleaga modul in care vizitatorii interactioneaza cu site-urile prin colectarea si raportarea informatiilor in mod anonim.
Marketing
Cookie-urile de marketing sunt utilizate pentru a-i urmari pe utilizatori de la un site la altul. Intentia este de a afisa anunturi relevante si antrenante pentru utilizatorii individuali, aşadar ele sunt mai valoroase pentru agentiile de puiblicitate si partile terte care se ocupa de publicitate.